неделя, 6 септември 2009 г.

Afraid of sunlight...

Ммммммм дам..........
Бях на Охрид тези дни
не беше предвидено такова пътуване и все пак се случи
нямах много избор - трябваше да снимам сватба.
Унгарец и англичанка - странна комбинация,
ама за сватбата няма да пиша ..........друго искам да споделя.
Значи пристигаме - мрачно, ветровито,хладно....... езерото обрагадено с лодки - малки и сини
въздуха топъл, смрачаваше се.
Всички тръгнаха към хотела не и аз, баси ще ше да е престъпление от моя страна??
Невероятно усещане само аз и тоя лудия в мен стояхме на кея и чакахме да стане пълен мрак.
Морската тишина е особено болезнена...някак приглушено те обгръща и заспиваш.
А пък ние и двамата се струваме от светлината / както се пее в една песен Afraid of sunlight / няма мърдане...
В далечината изплуваха мисли, спомени, сякаш като детска игра ........
Виждах някакви танцуващи тела на момичета, облечени в тъмни облаци, стъпваха по водата, пееха непознати песни, рисуваха небето с косите си....magic?
Едната от тях ми напомни за портрета на любимата на Модилиани. с дълбоките черни очи, леко издължената шия, тънките и дълги пръсти,
острите черти на устните й......боже колко ми приличаше на нея.........и Веласкес рисува хубави портрети, ама някак все не мога да запомня чертите им.
И после тоя дъжд ............с ухание на трева сливайки се с морето все по -плътно и дълбоко, изпълващо утробата му с капки от дихание. Прилича на секс, ама не беше .............просто копнеж за самотници. Такива дето много дълго могат да седят в мрака, да усещат красотата на ноща. Е ти ми кажи, кога в утрото можеш да се любуваш на такава магия - аз ще ти кажа - никога!
-When you reach the point, you awlays ask yourself Am I happy now?! ...Старец.... кога е дошъл и колко е стоял до мен нямам представа?
- Got'a a light?
- Yes, I smoke up too much...
- But You don't have to ...young gyrl?
- But I do... old man!

Тука леко се смутих.....обърнах се и тръгнах. Първосигнално си казах "Баси къф е тоя кво ми дрънка по сред нощите, дявол ме взел"........Да ама не....повървях обърнах се да погледна the old man просто си беше седнал и гледаше напред, където уж нищо не се виждаше.....
Ммммм дам утвърдително кимнах, усмихнах се - ти си от наще. Fall in the night and die in the morning........

2 коментара:

  1. Какво може да се очаква от една нация която пращи от атеисти, и от една псевдорелигия която обвини Мадона косвено в тази трагедия ? Най - жалкото е че всеки месец в страна ни се обявява ден за траур.

    ОтговорИзтриване
  2. Да доста се чудех дали да го постна това, но е края на краищата го направих....амм само три дни преди това се прибрах и честно да ти кажа....тея цифри за дълбочината на водата са доста пресилени. На 200 метра от брега определено дълбочината не е 7 метра, а много по малко около 3 най-много четери. Просто в същия кораб се ка4ихме и ние, само с тази разлика, че бяхме само 12 души, а не 60!

    ОтговорИзтриване