неделя, 4 април 2010 г.

ЦАМК - София











Първата ми е любима!! Няма такова усещане за свобода....просто да полетиш и да кацнеш някъде си.... е така насред полето при овчаря ....съвършенно ми се струва и някак успокояващо ми действа. Такъв полет жадува душичката ми много отдавна, може би и затова толкова бързо самолетите се превърнаха в моя страст / особено тези изработени от балса .т.нар кордови самолети/. Доста си поиграх докато извадя "цвят и криви" от тези стари и прашни диапозитиви и все пак се получи:) Мъжът - птица, който лети с Ambre Solаire се казва Валентин Апостолов, един от най-добрите авиомоделисти в България! Имам честта да го познавам, откакто близо година посещавам клуба по авиомоделизъм в София - ЦАМК. Който не знам дали случайност или не / аз не вярвам в такива работи отдавна / се намира под блока, в който живея. Снимките са правени преди повече от 20 години, по думите на Валентин, но за жалост не можа да се сети, кой е човекът направил кадрите.... Децата от клуба с радост разгледаха всички кадри, защото това което поствам тук са само малка част от тях. И снимките примесени с разказите на учителя им, за това какво е да полетиш във въздуха и дали е страшно превърнаха часовете по авиомоделарство в приказка - магия. Магия, която малко по- малко завлaдя и мен .......

3 коментара:

  1. :)))Страхотни снимки, танестото:))))а,жадуването...просто го правиш...другото намирисва на измъкване...:))))
    milone

    ОтговорИзтриване
  2. Сайтът на Централния Авиомоделен Клуб - ЦАМК е http://www.camk.bg

    ОтговорИзтриване