четвъртък, 12 март 2009 г.

Slava Krik photography












Уникален е. Случайно попаднах на неговата фотография. Из между многото снимки подбрах тези, които ми направиха най-силно впечатление. Сред тях особено снимките на модела, който е балерина. Винаги съм си смятала, че излъчването, което има една балерина може спокойно да се утъждестви с същността на женската красота като цяло. Балерините имат някакво спокойствие в поведението си и особено в погледа, който може да обгърща другия мигновено, с неистова лекота. Хм, последният път като бях на една премиера се запознах с една дама, която първоначално недоумявах, защо жена с нейното тяло носи никон и прави снимки по разни премиери и то в Петрич :) Естествено, че след края на премиерата не пропуснах възможността да се запозная. След кратък диалог всичко дойде на мястото си. Тя е балерина и дори си има школа по балет в столицата.

Пс...
Аз й обещах да отслабна, а тя ми обеща като отида да ми позволи да й направя фотосесия :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар