четвъртък, 28 януари 2010 г.

Old photos















Две седмици ми отне работата по тези снимки......и мога да кажа, че досега по-приятна работа не съм имала. Снимките са правени на стъкло и само с емулсия...от 23 година са и просто ги донесе някакъв мъж, който е на около 70 год. възраст. Незнам как дори да опиша вълнението си. Първоначално се заех да изчистя всичко, което е останало по стъклото като отпечатъци от пръсти, драскано и т.н., но след това установих, че снимките ми харесват повече в този вариант. Истината е, е че малко ме хвана яд...защото нямам възможността да видя метода на снимане, а толкова много ми се иска. Като се вгледаш внимателно може да се види колко прецизно е направен всеки кадър, времето дори на експонация, както и дълбочината в снимките и тяхната рязкост. Не книга, а роман и филм мога да направя по тези кадри....удивителни са просто !

3 коментара:

  1. Благодаря, радвам се че ти харесва ...

    ОтговорИзтриване
  2. :)))Чудесни са танестото:)))Преди да прочета си помислих ,че са от Петрич...Димитър беше казал.че има такива /пинко/...Браво!!!
    milone

    ОтговорИзтриване