четвъртък, 19 февруари 2009 г.

Без магистратура...

Пет часа докато се прибера от София. Пет часа гледах как едва се движим по пътя, заради снега, който не престана да вали. Скоростта на автобуса беше достатъчна, за да имам възможността да се отдам на мислите си. НЕ МОЖАХ да запиша магистратура, просто не се получи за пореден път. Уж всичко ще ше да е наред, уж имаше специалност фотография или графичен дизаин, уж беше говорено с преподавателите и накрая нищо, едно ГОЛЯМО НИЩО. Такова разочарование до ся просто не съм приемала толкова тъпо. И то незаради самото разочарование, а просто защото се налага прекалено да чакам, да имам търпение,вяра, нещо което ми става все по неприсъщо с напредването на възрастта. 1000 лв струва таксата, три семестъра то4но 3 хиляди........щях да ги прежаля и без това половината ги имам кажи речи спестени, но да ходя и някакви пенсионери на по 60 год. да ми преподават фотошоп и обработка на снимки срещу скромната сума от 800 лв- просто ме изкара извън релси. Баста..........
Стигнахме до Благоевград - най-после.........и се замислих, че просто това, което сега се случва го преживях преди време, само че с журналистиката...толкова желание да уча, да разбера и накрая 6 години практика, в която осъзнах, че журналистика не се учи, а просто се работи. Друг е въпроса, че дори и не работиш това което искаш, а това което ти кажат. Айде после някой да ме убеждава в "свободата на словото" - никога!
Та мечтата ми ...е простичка и се състои само в няколко неща.............да имам кола, да имам хубав апарат, с който да щракам, че митака вечно не може да ми дава неговия, а после да обикалям бездомно. Последното ми се отдава мисля най-добре. И после ми изниква въпроса, нужно ли ми е за всичко това тъпата магистратура? И не мога да си дам отговор, щото има и друго.... в смотания Петрич няма театър, а ми се гледа театър..../последната постановка беше на Мартин Маккдона "Ментолови Целувки" с Куцото Били, което ме изкефи много яко, щото ролята я изпълняваше някакво сладко хлапе от Младежкия театър в университета/ и то ужасно много, дори и да някой от смотаните студентски изгъци, които просто са объркали копирането от великите с оригиналниченето на незнаещите :)))) аммм та...може би тва е нещото, което ми липсва и което някак си ... усещам, че не мга да го намеря.....не знам.
Трудно ми е да се разбера, дори незнам дали ше успея..............
И хайде за да не е всичко кисело, ше кажа, че вече си имам пръстена на IRON MAIDEN, утре ше постна и снимки ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар