петък, 13 февруари 2009 г.

Дългият път към дома....

##############

Напиши ми писмо..

За да ми кажеш как не можеш да ме забравиш

Че ме обичаш че те боли

Ще повярвам обещавам ти

Напиши….

Разкажи ми за там и за него

За безумните летни треви

За горчивия смях на морето

И за тъжните птичи сълзи.

А звездите все още ли светят

Все така ли говориш с тях

Аз изгубих звездите си вече…

Имам само студена земя….

Кажи ми че сега си щастлива

Че не мислиш за мен

/ защото аз не мога да спра да те помня /

Кажи ми че всичко ще бъде наред

И ще свърши все някога болката.

Разкажи ми измислена притча за любов

За запълнени красиви дни

За намерен в пътища смисъл

И за сбъднати детски мечти

Напиши и кажи че си спомняш

За нашата пролет…

Есента пълни моите дни с ветрове и

Пустинна тревога

Скръбно злато покрива пръстта ми

Отминали срещи в магичен дъжд

Припомни ми за твоето лято

И вкуса на разцъфнала ръж..

Излъжи ме че пак ще те видя

Ще повярвам нали съм дете

Напиши ми …..зная че помниш адреса

На човека без име с празно сърце!


Странно някак ...преди малко се прибирах и се сетих за тоя стих, който сигурно съм писала преди три години. Дори не вярвах, че отново ще мога да го пренапиша в целия му вариант / обикновено не ги помня/. Проблемът само че не идва от припомнянето, а по-скоро от чувствата, заради които се зароди..........тук последва само мълчание.

1 коментар: